«

»

Haz 26

Dosya Adı, Dizin Adı veya Birim Etiketi Sözdizimi Hatalı


Windows’ta şimdiye kadar aldığım en saçma hatalardan birisi. Önceden oluşturmuş olduğum bir klassörün içerisinde 4 tane dosya vardı ve bu 4 dosya da hiçbir şekilde açılmıyordu. 2 dosya da bu başlıkta yazdığım hata, 2 tanesinde de kaynak diskten dosya okunamıyor hatası alıyordum. Unlocker, TuneUp Programının Shredder özelliği ve bunun gibi 1-2 programı daha denememe rağmen sonuç alamadım.

Dosyaların adlarında değişiklik yapma imkanı da vermiyordu. Sadece klasörü taşımaya izin veriyordu. Bende en azından klasörü usb belleğime taşıyıp belleği formatlamayı düşündüm. Fakat usb belleğe de taşımaya izin vermiyordu.

Peki sorunu nasıl çözdüm?. O kadar atraksiyon yapmam boşunaymış. GNU/Linux yine burada da imdadıma yetişti. Bilgisayarımda Ubuntu GNU/Linux de kuruluydu. Bilgisayarı onunla açtım ve dosyaların olduğu dizine gittim. Silmek istediğim klasörü mouse ile işaretleyip delete/sil tuşuna basmam yetti. Windows’un yapamadığı basit bir silme işini GNU/Linux yaptı 🙂

Başka söze gerek var mı !?…

Yazar hakkında

Polat Büyükarslan

Amacım, siteyi açtıktan sonra başladığım GNU/Linux dağıtımlarına olan ilgim ve bilgilerimi bu site üzerinden paylaşmak, bununla birlikte, yılların verdiği birikimle Windows ile ilgili yazılara da sıkça yer verip siteye gelen kişileri bilgilendirmek. Umarım sitede aradığınızı bulmuşsunuzdur. Her türlü sorununuzda iletişim sayfasından bana ulaşabilirsiniz. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

47 yorum

Yorumu formunu geç

  1. ebru

    olmadı ya

    [Cevapla]

  2. spons

    merhaba arkadaşlar

    Empire total war otununu indirmiştim setup u şu hatayı verdi

    dosya adı dizim adı veya durum etiketi söz dizimi hatalı

    bu hatayı anlayamadım çözümde bulamadım ne yapmam gerekecek

    [Cevapla]

    murat Yanıtladı:

    valla olmuyor

    [Cevapla]

  3. Göktuğ

    dosya adında veya klasör adında windows'un tanıyamadığı bir karakter vardır… "'^++%+&/()£#$½{[ "gibi o karakterleri silin adını veya değiştiriin yani dosya çalışacaktır…

    [Cevapla]

    tutkulu Yanıtladı:

    tesekkurler göktuğ cansın
    ,

    [Cevapla]

    ünsaal Yanıtladı:

    gerçekktennde öleymiş saol

    [Cevapla]

    onur Yanıtladı:

    sağol kardeşim senin sayende işimi gördüm teşekkürler. 🙂

    [Cevapla]

    mustafa Yanıtladı:

    çok sağol bu cvp işime yaradı valla 20 gb dosya gidiyodu yoksa 🙂

    [Cevapla]

    @oguzhanuzun7 Yanıtladı:

    adını değiştiremiyorum yeniden dene diyo yardımcı olurmusun

    [Cevapla]

    harun Yanıtladı:

    Göktüğ haklı beler klasörde "'^++%+&/()£#$½{[ şeyler varsa silin deneyin oluyor teşekürler

    [Cevapla]

    SERSERİ Yanıtladı:

    ADAMSIN GÖKTUĞĞĞĞĞ

    [Cevapla]

    yunus Yanıtladı:

    göktuğ cok saol kardesim

    [Cevapla]

    cuneyt Yanıtladı:

    tesekur arkadasim cok yardimci oldun

    [Cevapla]

    mahmut Yanıtladı:

    ama üstünde öyle simgeler falan yok

    [Cevapla]

  4. Cansu Doğan

    @ Göktuğ Sağolasın Bu cevap gerçekten çok işime yaradı

    [Cevapla]

  5. Garip Ök

    helal göktuğ

    [Cevapla]

  6. Sinan Yentür

    göktug far cry 3 repack kuruyodum bende o hatayı aldım dedigin gibi klasörde yabancı bulgarca yada çince yazılar vardı sildim düzeldi aynı hatayı lanlara yardımcı olur umarım bu yazı.

    [Cevapla]

    Hasancan Tüysüz Yanıtladı:

    Sinan Kardeşim Faceden seni ekledim bana yardımcı olurmusun far cry3 konusunda lütfen!!!

    [Cevapla]

  7. ziyaretçi

    bende aynı hatayı alıyorum dedğiniz gibi yaptım fakat dosyanın içi boş tekrar bulabilme imkanı var mı içindeki verileri

    [Cevapla]

  8. ferhat

    göktuğ adamsın 😀

    [Cevapla]

  9. şule

    meraba ben de değeri 0 yaptım ama hala dosyaları silip koyalayamıyorum bir de vrüs gibi masa üstündeki dosyalarda da silme işlemi yapamıyorum yardım eder misiniz?:(

    [Cevapla]

    P_Buyukarslan Yanıtladı:

    Değeri sıfır yapmak derken neyi kastettiğinizi anlamadım.

    [Cevapla]

  10. kaytan

    Setup dosyasının bulunduğu kladörün ismindeki işaretleri kaldırım oldu 🙂

    [Cevapla]

  11. Mümin

    Göktuğ saolasın usta .. Cok yardımı dokundu bu anektodun …

    [Cevapla]

  12. sinemm

    arkadaşlar hafıza kartımı takıyorum pc me fakat hala dosya adı, dizin adı veya birim etiketi sözdizimi hatalı diyorrrr :((( hiçbirşey açılmıyor isimleride değiştiriyorum fakat olmuyor reeesimlerimi ve vidiolarımı hafıza kartımdan kurtarmak istiyorum lütfen acil yardım ( ayrıca hiçbiryerede kopyalanımıyor)

    [Cevapla]

  13. yusuf

    Göktuğ adamsın

    [Cevapla]

  14. emre

    1 saattir dolanıyorm saolasın göktuğ allah razı olsun

    [Cevapla]

    veysel Yanıtladı:

    sağolasın Göktuğ kardeş

    [Cevapla]

  15. anonim

    suan deniyorum değiştirsen bazı dosyalar kullanılmaya bilir dior bende o yüzden kopyaldım eğer bozulursa kopyalrı var nasıl olsa sağol göktuğ kardeş 🙂

    [Cevapla]

  16. Ahmet

    Göktüğ harbi adamsın hll sana

    [Cevapla]

  17. tgy

    göktüğ eyw kardeşim 🙂

    [Cevapla]

  18. apojan

    Bu hata genelde dosya yada klasör ismindeki tanımlanamayan karakterler olunca çıkar dosyanın yada klasörün ismini değişin düzelir…

    [Cevapla]

  19. mustafa

    göktuğ kardeşim eyvallah bende sniper ghost warrior 2 yi yüklemiştim setup dosyasının bulunduğu klasörde rusça yazılar vardı sildim düzeldi

    [Cevapla]

  20. Onur

    Göktug bu işime çok yaradı saol

    [Cevapla]

  21. Cemalettin Solak

    YAV BN KALDIRCAM AMA OLMUYOR DOSYA SİLMEYE ÇALIŞIYOM SİLİN MİYOR İÇİNDEKİ YAZILARI SİLCEM SİLİYORUM AMA YİNE OLMUYOR LÜTFEN YARDIMCI OLUN

    [Cevapla]

  22. Kaan Eren

    arkadaşlar bendede aynı hata oldu mafia 2 indiriken dosyanın adı değişikti ben de yeni klasör açtım adını mafia 2 yazdım dosyaları o yeni klasöre taşıyıp setup tekrar çalıştırdım işe yarardı

    [Cevapla]

  23. Erdem

    Göktuğ Adamın Dibisin.

    [Cevapla]

  24. sedat

    ben gta da o hatayı aldım göktuğ degıstıremıyorum ısmını setupun
    varmı bı çaresı

    [Cevapla]

  25. erdem

    çok saol ya klasörün isminde <>½$# éé1!'é gibi harfler olduğu için açmıyormuş

    [Cevapla]

  26. Hüso

    benim bilgisayar dosya adı değiştirmeme izin vermiyor

    [Cevapla]

  27. emir

    arkadaşlar flaşımdaki ödev dosyalrımın bulunduğu klasörüme virüs bulaşmış ve şu şekilde bir isim vermiş: ±b▒ö┤┼â.dp bütün yazdıklarınızı okudum ve uygulamaya da çalıştım ama hiçbir şey fayda vermedi. Klasörün adını değiştirin demişsiniz, ama klasöre farklı bir ad veriyorum evet diyorum hatta yeniden deneyi tıklıyorum ismi kabul etmiyor. Hatta bir harf versem bile çok uzun isim gibi saçma sapan uyarılar veriyor, Lisanslı bir virüs programına bile tarattık ama sorun var diyor ama virüsü bulup silemiyor. ne yapabilirim ACİL YARDIM!!!!

    [Cevapla]

  28. HELALVALLA

    HELAL GOKTUĞ KARDEŞİM 🙂

    [Cevapla]

  29. yunus

    göktuğ helal kardeşim

    [Cevapla]

  30. muharrem

    göktuuuuuuğğğ adamsıın

    [Cevapla]

  31. emin

    göktuğğğğğğ adamsın lan

    [Cevapla]

  32. emin

    göktuğ gercekten muhteşemsin

    [Cevapla]

  33. yunus

    slm arkadaşlar bendede aynı hata var düğün videoları var ama değiştirdiğim zaman ….kullanılamaya bilir .. silinmez dimi acil msj pls

    [Cevapla]

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bu HTML etiket ve tanımlayıcılarını kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">

Önceki yazıyı okuyun:
PolatBuyukarslan.Com 1 Yaşında!

1 yılın nasıl geçtiğini inanın anlamadım. O kadar hızlı geçti ki. Siteyi açtığım gün sanki dün gibi. Bu 1 sene...

Kapat